07.05.2019

Saints Row®: The Third™ – Die Memorable Moments-Serie geht in die dritte Runde

Es ist soweit, folks!
Willkommen in Professor Genki's Super Ethical Reality Climax! In der neusten Episode knöpft sich Der Boss niedliche Maskottchen vor, ballert sich durch Tiger-Scheiben und macht in „Professor Genki's Super Sparkle Lab For Fun“ jede Menge Profit. Dieses nicht ganz ungefährliche Spiel ist vermutlich noch sicherer als eine Autofahrt durch Steelport. Und immer schön dran denken: Bitte immer schon moralisch sauber bleiben – wirklich niemand steht drauf, wenn man einen Panda abknallt.

Der Memorable Moments 3 – Professor Genki's Super Ethical Reality Climax -Trailer auf YouTube: https://youtu.be/DcGW4IgiJvc

Bisher erschienen:

Memorable Moments 1 – When Good Heists Go Bad:

Memorable Moments 2 – Free Falling -Trailer:

Für mehr Details zu Saints Row: The Third - The Full Package für Nintendo Switch einfach www.saintsrow.com besuchen!

Über Saints Row: The Third
Jahre nachdem die Saints Stilwater übernommen haben, sind sie von einer Gang zu einer Marke mit Saints-Sneaker, Saints-Energy-Drinks und Johnny-Gat-Wackelköpfen geworden. Ihr Aufstieg blieb jedoch nicht unbemerkt. Das Syndicate, eine legendäre Verbrecher-Organisation mit globalen Kontakten in den Untergrund hat ein Auge auf die Saints geworfen. Der Kampf um Stilwater beginnt…

Über Deep Silver
Deep Silver
Deep Silver develops and distributes interactive games for all platforms. The Deep Silver label means to captivate all gamers who have a passion for thrilling gameplay in exciting game worlds. Deep Silver works with its partners to achieve a maximum of success while maintaining the highest possible quality, always focusing on what the customer desires.

Deep Silver has published more than 200 games since 2003, including own brands like the critically acclaimed zombie action franchise Dead Island, action role-playing games from the Sacred world, successful adventures such as the Secret Files series and the role-playing realms of Risen. Upcoming highlights from Deep Silver include the next title in the Saints Row franchise, Sacred 3, Dead Island Riptide and Metro Last Light. Deep Silver also owns the development studio Volition based in Champaign, IL, USA. For more information please visit www.deepsilver.com

Koch Media
Koch Media is a leading producer and distributor of digital entertainment products (software, games and films). The company's own publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe and the USA. The Koch Media group has more than 18 years of experience in the digital media distribution business, and has risen to become the number one distributor in Europe. It has also formed strategic alliances with numerous games and software publishers: Bethesda, Capcom, Kaspersky Labs, NC SOFT, Sega, Square Enix and Tecmo-Koei, etc. in various European countries. With Headquarters in Planegg near Munich/Germany, Koch Media owns branches in Germany, England, France, Austria, Switzerland, Italy, Spain, the Nordic regions, Benelux and the USA. www.kochmedia.com