05/02/2019

Band of Bastards arrive dans la Bohème de 1403 !

(Re)Découvrez le trailer de ce DLC sur la chaîne YouTube de Warhorse Studios, ici : https://www.youtube.com/watch?v=cEk64VAi20U&feature=youtu.be​​​​​​​

Warhorse Studios propose son nouveau DLC “Band of Bastards” pour Kingdom Come: Deliverance, le RPG médiéval acclamé par la critique. Le DLC est disponible en digital sur PC, PlayStation®4, et Xbox One.

Le troisième DLC de Kingdom Come: Deliverance permet aux joueurs d’accompagner un groupe de mercenaires gardant les routes. En plein conflit entre Radzig Kobyla et une autre famille noble, les mercenaires sont embauchés pour protéger le royaume de Radzig.
Les joueurs rejoindront ce groupe d'hommes violents, menés par le charismatique Sir Kuno Baron von Rychwald, non seulement pour les assister, mais également pour les diriger.

A propos de Band of Bastards :

• Des quêtes accès sur le combat
  • Des fins multiples, en fonction des décisions des joueurs
  • Un nouveau lieu : “Kuno’s Camp” rempli de nouveaux personnages avec des histoires originales
  • Nouvelle activité – “The Ring of Bacchus”
  • Un ensemble d’armures uniques

Caractéristiques de Kingdom Come: Deliverance :

Titre :                                                Kingdom Come: Deliverance
Plateforme :                                    PlayStation®4, Xbox One, PC
Développeur :                          Warhorse Studios
Coéditeurs :                                              Deep Silver, Warhorse Studios
Date de sortie mondiale :                    13 février 2018
Âge recommandé :                   PEGI 18
Genre :                                    Jeu de rôle

Über Deep Silver
Deep Silver
Deep Silver develops and distributes interactive games for all platforms. The Deep Silver label means to captivate all gamers who have a passion for thrilling gameplay in exciting game worlds. Deep Silver works with its partners to achieve a maximum of success while maintaining the highest possible quality, always focusing on what the customer desires.

Deep Silver has published more than 200 games since 2003, including own brands like the critically acclaimed zombie action franchise Dead Island, action role-playing games from the Sacred world, successful adventures such as the Secret Files series and the role-playing realms of Risen. Upcoming highlights from Deep Silver include the next title in the Saints Row franchise, Sacred 3, Dead Island Riptide and Metro Last Light. Deep Silver also owns the development studio Volition based in Champaign, IL, USA. For more information please visit www.deepsilver.com

Koch Media
Koch Media is a leading producer and distributor of digital entertainment products (software, games and films). The company's own publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe and the USA. The Koch Media group has more than 18 years of experience in the digital media distribution business, and has risen to become the number one distributor in Europe. It has also formed strategic alliances with numerous games and software publishers: Bethesda, Capcom, Kaspersky Labs, NC SOFT, Sega, Square Enix and Tecmo-Koei, etc. in various European countries. With Headquarters in Planegg near Munich/Germany, Koch Media owns branches in Germany, England, France, Austria, Switzerland, Italy, Spain, the Nordic regions, Benelux and the USA. www.kochmedia.com