02/10/2020

DESTINATION LA CHINE, DANS CE NOUVEAU TRAILER DE GAMEPLAY CONSACRÉ AU MODE RALLY RAID DE DIRT 5™ !

Découvrez ce trailer sur la chaîne YouTube de DiRT, ici : https://youtu.be/w4iQzwrVdT8.

Codemasters® dévoile aujourd’hui un nouveau trailer de gameplay consacré au mode Rally Raid et au circuit chinois de DIRT 5™.

Rally Raid combine des routes séparées avec des terrains variés et des paysages magnifiques lors de courses spectaculaires. Dans ce trailer, retrouvez un premier aperçu vidéo du circuit situé en Chine. Alors que la compétition bat son plein, on peut y voir la Skoda Fabia R5 ainsi que la nouvelle Ford Fiesta R5 MKII participer à une course épique, avec pour toile de fond des rizières, des monuments iconiques et des villages traditionnels.

« Avec Rally Raid, DIRT 5™ devient encore plus imprévisible. Vos réflexes se doivent d’être aiguisés et soyez prêts à surmonter chaque obstacle qui se mettront en travers de votre route », déclare Robert Karp, Directeur du développement de DIRT 5™. « Une destination telle que la Chine, est parfaite pour ce genre d’événement. Notre équipe a créé d’impressionnantes routes tentaculaires dans un environnement dense et varié, qui est à la fois visuellement et techniquement impressionnant »

DIRT 5™ sortira le 6 novembre 2020, sur PlayStation®4, Xbox One et PC. Le titre sera également disponible sur Xbox Series X et Xbox Series S dès le 10 novembre 2020. La version PlayStation®5 sortira, quant à elle, plus tard dans l’année. Le jeu bénéficiera également de la fonctionnalité Xbox Smart Delivery et d’une mise à niveau similaire pour PlayStation®5.

Pour ne rien rater de l’actualité du jeu, suivez-nous sur nos différents réseaux sociaux : Instagram, YouTube, Twitter et Facebook.

ABOUT CODEMASTERS:

Codemasters, the award winning video game developer and publisher, has a 30 year heritage. With titles distributed globally, Codemasters is a leading developer and publisher of driving and racing entertainment games including DiRT, GRID and the official BAFTA award-winning FORMULA 1 series of videogames. The company is fully controlled by Reliance Big Entertainment Ltd. (RBEL). For more information on Codemasters product portfolio, please visit www.codemasters.com.

Join in the conversation with @codemasters on Twitter or Like us on Facebook at
www.facebook.com/codemasters.

Koch Media is a global developer, publisher and distributor of computer and videogames, gaming hardware and merchandise.

The company's publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America and Australia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading games publishing partner. Koch Media runs a multi-label strategy with fully owned content providers, including the labels Deep Silver, Milestone and Ravenscourt which publish games for consoles and PC across all physical and digital channels.

Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, NC Soft, Sega, Square Enix, Warner and many others. With its parent company in Höfen, Austria and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia and the United States.

The Koch Media group owns six game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy) and Voxler (Paris / France). Additionally Koch Media collaborates with numerous independent development studios around the world.

Koch Media also owns Gaya Entertainment, a leading games merchandise company in Langenfeld, Germany and the Quality Assurance Facility in Olomuc, Czech Republic. Furthermore, with Koch Films the Koch Media Group runs an established film business. Koch Films is a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor.