08/10/2020

DIRT 5™ FAIT SON GRAND RETOUR EN ITALIE, DANS UN NOUVEAU TRAILER DE GAMEPLAY !

Découvrez ce trailer sur la chaîne YouTube de DiRT, ici : https://youtu.be/-vVE-Ovf9Qw.

Codemasters® dévoile aujourd’hui un premier aperçu de la classe rallycross de DIRT 5™, dans un nouveau trailer de gameplay, avec pour vedettes les véhicules officiels du Championnat du monde de Rallycross. Découvrez des circuits techniques et sinueux, parfaits pour des bolides agiles et compactes comme ceux du championnat. Ce trailer dévoile également une nouvelle destination pour DIRT 5™, l’Italie, avec pour décors des monuments iconiques et des obstacles naturels, qui mettront les joueurs à rude épreuve.

« L’Italie est une destination parfaite pour faire la course. Avec des routes sinueuses qui traversent des carrières et passent sous les magnifiques ponts Ponti di Vara. Ce circuit sera un vrai défi pour les joueurs, mais surtout une expérience incroyable qu’ils vont adorer ! », déclare Robert Karp, Directeur du développement de DIRT 5™. « Le fait d’avoir les voitures officielles du Championnat du monde de Rallycross est un atout inconsidérable, pas seulement pour leur agilité et leur rapidité sur le circuit, mais également pour leur design soigné ».

DIRT 5™ sortira le 6 novembre 2020, sur PlayStation®4, Xbox One et PC. Le titre sera également disponible sur Xbox Series et PlayStation®5 à leur lancement. Le jeu bénéficiera également de la fonctionnalité Xbox Smart Delivery et d’une mise à niveau similaire pour PlayStation®5.

Pour ne rien rater de l’actualité du jeu, suivez-nous sur nos différents réseaux sociaux : Instagram, YouTube, Twitter et Facebook.

ABOUT CODEMASTERS:

Codemasters, the award winning video game developer and publisher, has a 30 year heritage. With titles distributed globally, Codemasters is a leading developer and publisher of driving and racing entertainment games including DiRT, GRID and the official BAFTA award-winning FORMULA 1 series of videogames. The company is fully controlled by Reliance Big Entertainment Ltd. (RBEL). For more information on Codemasters product portfolio, please visit www.codemasters.com.

Join in the conversation with @codemasters on Twitter or Like us on Facebook at
www.facebook.com/codemasters.

Koch Media is a global developer, publisher and distributor of computer and videogames, gaming hardware and merchandise.

The company's publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America and Australia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading games publishing partner. Koch Media runs a multi-label strategy with fully owned content providers, including the labels Deep Silver, Milestone and Ravenscourt which publish games for consoles and PC across all physical and digital channels.

Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, NC Soft, Sega, Square Enix, Warner and many others. With its parent company in Höfen, Austria and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia and the United States.

The Koch Media group owns six game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy) and Voxler (Paris / France). Additionally Koch Media collaborates with numerous independent development studios around the world.

Koch Media also owns Gaya Entertainment, a leading games merchandise company in Langenfeld, Germany and the Quality Assurance Facility in Olomuc, Czech Republic. Furthermore, with Koch Films the Koch Media Group runs an established film business. Koch Films is a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor.