12/03/2019

LA « EL PREZ EDITION » DE TROPICO 6 EST DÈS MAINTENANT DISPONIBLE À LA PRÉCOMMANDE !

Un dictateur digne de ce nom se doit de posséder cette formidables édition !

Kalypso Media, éditeur réputé pour ses jeux de stratégie et de simulation, révèle aujourd’hui le contenu de sa « El Prez Edition », l’édition physique très spéciale de son jeu de simulation de dictature, Tropico 6 ! Prévu le 29 mars prochain sur PC, Mac et Linux, et cet été sur PS4 et Xbox One, Topico 6 est le dernier opus de la célèbre série Tropico. Pour le plus grand bonheur des joueurs, le leader bien-aimé du peuple (ou despote téméraire) El Presidente est de retour avec son fidèle conseiller Penultimo !

La version boîte PC de Tropico 6, la « El Prez Edition », est dès maintenant disponible à la précommande et proposera de nombreux bonus et goodies pour agrémenter vos vacances tropiquiennes. Cette édition contient quatre cartes postales des superbes plages et lieux incontournables de Tropico, deux tenues de touriste pour votre Presidente, un design de palais exclusif, un calendrier digital pour cocher les jours jusqu’à l’élection et une bande-son numérique compilant des rythmes tropiquiens endiablés. En résumé, ce dont tout bon dictateur en herbe a besoin pour atteindre les sommets !

Tropico 6 sortira sur PC, Mac et Linux le 29 mars prochain et cet été sur PS4 et Xbox One.

Pour plus de renseignements sur Tropico 6, rendez-vous sur kalypsomedia.com

About the Kalypso Media Group
Celebrating its 12th year in the video games industry, the Kalypso Media Group is a privately owned, global, independent developer, marketer and publisher of interactive entertainment software with close to 100 employees worldwide, operating from seven offices across Germany, the United Kingdom and the United States.  Kalypso Media has also established a digital-first label called "Kasedo Games" and enjoys very strong global digital distribution through its Kalypso Media Digital subsidiary. Furthermore, the group owns two development studios – Realmforge and Gaming Minds – to secure a constant supply of high quality games, and works with multiple leading independent developers. In 2015, Kalypso Media Mobile was founded in Hamburg, Germany, to deliver great games for mobile devices.

Kalypso Media‘s titles include the critically acclaimed “Tropico” series, strong strategy game franchises like “Dungeons", "Port Royale" and "Sudden Strike", as well as action RPG games such as “Vikings – Wolves of Midgard”, among others. For 2018, “Railway Empire", "Shadows: Awakening" and "Project Highrise: Architect's Edition" have been released for all major platforms (PC, Xbox One, PS4, Switch) with "Tropico 6" releasing in 2019. Moreover, Kasedo Games has signed "Rise of Industry" and "Warhammer 40,000: Mechanicus" for digital distribution, and Kalypso Mobile has released “The Official BBC Earth Quiz", "Ski Jumping Pro" on all mobile devices and "Project Highrise" for tablet devices. A tablet version of "Tropico" was released in December 2018.

More information about the Kalypso Media Group is available at www.kalypsomedia.com.