LA MISE À JOUR GRATUITE TRAILER PARK D’ARIZONA SUNSHINE EST MAINTENANT DISPONIBLE SUR OCULUS QUEST !

La beta de la version PC VR de Trailer Park est également disponible sur Steam.

Découvrez le trailer de lancement de cette mise à jour, sur la chaîne YouTube de Vertigo Games, ici : https://youtu.be/Mfq5IVd2HWQ.

Vertigo Games et Jaywalkers Interactive annoncent la sortie aujourd’hui de la mise à jour gratuite Trailer Park sur Oculus Quest, pour leur jeu Arizona Sunshine. Ce nouvel environnement, qui a pour décor un vieux parc délabré dans lequel trainent des mobil-homes abandonnés, est l’un des plus développés du jeu. Cette carte totalement inédite sera également disponible sur PlayStation VR et PC VR début 2021. En attendant la sortie sur PC VR, la beta de Trailer Park est désormais disponible pour tous les détenteurs d’une version Steam du jeu.

Trailer Park emmènera les joueurs dans une zone fermée, entourée de vieux mobil-homes délabrés. Ils devront se réunir et surveiller leurs arrières, tout en visitant les mobil-homes à la recherche de précieux objets. Les lieux regorgent de nombreux endroits pour se cacher… ou pour être pris en embuscade. Il leur faudra résister le plus longtemps possible aux vagues de morts-vivants !

Arizona Sunshine avait engendré le mois suivant sa sortie, plus de 1,4 million de dollars à travers le monde, un véritable succès pour l’un des premiers jeux intégralement développés pour la VR. Depuis, une multitude de contenus et de campagnes, ainsi qu’une mise à niveau graphique sur l’Oculus Quest 2, ont enrichi le jeu. Encore de nos jours, Arizona Sunshine occupe le top du classement des jeux VR préférés.

Pour ne rien rater de l’actualité du jeu, retrouvez-nous sur nos différents réseaux sociaux : Facebook, Twitter, Instagram et inscrivez-vous à notre newsletter sur arizona-sunshine.com.

About Vertigo Games
Vertigo Games is a multi-platform VR entertainment company with offices in Rotterdam, The Netherlands and Los Angeles, California. With teams in the areas of development, publishing and LBE (location-based entertainment) distribution, the company offers a growing portfolio of quality VR games that provide novel, powerful and full-featured gaming experiences both in- and outside of the home. Current games include Vertigo Studios’ evergreen brand Arizona Sunshine®, critically acclaimed VR titles such as A Fisherman’s Tale, and LBE-exclusive VR experiences like Ghost Patrol® VR. Among six upcoming releases for 2020/2021 is Vertigo Studios’ next VR action FPS game After the Fall®. Vertigo Games is a Koch Media Group company.
The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt which publish games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, Sega, Square Enix, Warner Bros and many others. With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns seven game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.