20/11/2020

MANEATER EST MAINTENANT DISPONIBLE EN VERSION PHYSIQUE SUR XBOX SERIES X ET LE SERA SUR PLAYSTATION 5 LE 19 NOVEMBRE !

Tripwire Interactive et Deep Silver lâchent la bête fraichement évoluée pour la prochaine génération de consoles, accompagnée d’une mise à niveau gratuite.

Le développeur et éditeur Tripwire Interactive et son partenaire de distribution Deep Silver Inc, sont fiers d’annoncer que Maneater, le shARkPG qui s’est vendu à plus d’un million d’exemplaires à travers le monde, est maintenant disponible en version physique sur la prochaine génération de consoles, avec la sortie aujourd’hui des versions Xbox Series. Maneater sortira également sur PlayStation 5 le 19 novembre.

Maneater évolue avec la prochaine génération, grâce à un rendu natif 4K HDR en 60FPS, de nouveaux effets de lumière et bien plus encore ! Les fonds marins seront plus vivants que jamais. Le Ray-Tracing sera bientôt disponible via une mise à jour gratuite.
De plus, les personnes qui possèdent déjà une version Xbox One ou PlayStation®4 du jeu, bénéficieront d’une mise à niveau gratuite sur Xbox Series S, Xbox Series X et PlayStation®5. La version PC profitera également de ces améliorations au premier semestre de l’année 2021. Plus d’informations seront dévoilées prochainement.

Maneater est un jeu solo action-RPG où les joueurs incarnent un bébé requin, arraché du ventre de sa mère, et qui va devoir apprendre à survivre seul.  Aidez-le à grandir et à devenir un puissant prédateur tout en explorant divers environnements marins, tels que des marais, des rivières, des stations balnéaires, mais aussi les profondeurs des océans. Combattez pour survivre en pleine mer, avec pour seuls outils votre intelligence, vos mâchoires et une capacité surnaturelle à évoluer à mesure que vous vous nourrissez. Mangez, explorez et évoluez pour devenir la machine à tuer ultime !

Caractéristiques principales

• Mangez : Nourrissez-vous d’humains, consommez des nutriments et partez à la recherche de butins rares pour évoluer au-delà de ce que mère Nature avait prévu.

• Explorez le Golfe : Partez à l’aventure dans 7 régions immenses, incluant les bayous de la côté du golfe, des plages touristiques, des ports industriels, le grand large, et bien plus encore. Découvrez un monde vivant avec un cycle jour/nuit complet.

• Evoluez pour devenir une légende : Débloquez et équipez plusieurs évolutions pour améliorer votre requin tout au long de la partie.

• Des combats variés et passionnants : Combattez la faune sauvage, comprenant des prédateurs ultimes, ou bien menez votre combat contre de nombreux chasseurs humains, allant des petits skiffs aux garde-côtes.

Pour plus d’informations sur le jeu Maneater, rendez-vous sur le site officiel, et suivez l’équipe du jeu sur Twitter et Facebook.

Über Deep Silver
Deep Silver
Deep Silver develops and distributes interactive games for all platforms. The Deep Silver label means to captivate all gamers who have a passion for thrilling gameplay in exciting game worlds. Deep Silver works with its partners to achieve a maximum of success while maintaining the highest possible quality, always focusing on what the customer desires.

Deep Silver has published more than 200 games since 2003, including own brands like the critically acclaimed zombie action franchise Dead Island, action role-playing games from the Sacred world, successful adventures such as the Secret Files series and the role-playing realms of Risen. Upcoming highlights from Deep Silver include the next title in the Saints Row franchise, Sacred 3, Dead Island Riptide and Metro Last Light. Deep Silver also owns the development studio Volition based in Champaign, IL, USA. For more information please visit www.deepsilver.com

Koch Media
Koch Media is a leading producer and distributor of digital entertainment products (software, games and films). The company's own publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe and the USA. The Koch Media group has more than 18 years of experience in the digital media distribution business, and has risen to become the number one distributor in Europe. It has also formed strategic alliances with numerous games and software publishers: Bethesda, Capcom, Kaspersky Labs, NC SOFT, Sega, Square Enix and Tecmo-Koei, etc. in various European countries. With Headquarters in Planegg near Munich/Germany, Koch Media owns branches in Germany, England, France, Austria, Switzerland, Italy, Spain, the Nordic regions, Benelux and the USA. www.kochmedia.com

The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt which publish games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, Sega, Square Enix, Warner Bros and many others. With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns seven game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.