local news

OUTWARD: DEFINITIVE EDITION FERA SES DÉBUTS SUR PS5 ET XBOX SERIES X|S LE 17 MAI !

Explorez le monde d’Aurai dans un tout nouveau trailer, ici : https://youtu.be/2DLHXWcfFEQ

L’attente est presque finie ! L’aventure ultime, Outward: Definitive Edition sera disponible sur PS5, Xbox Series X/S et PC le 17 mai 2022.. Il s’agit d’un RPG en monde ouvert où vous pouvez explorer le vaste monde dangereux d’Aurai, aussi bien seul qu’entre amis.
En plus du jeu de base, la Definitive Edition contiendra deux DLC : Les frères de feu et Les Soroboreans. Les joueurs découvriront également de nouveaux contenus, améliorations et mises à jour.
Les aventuriers chevronnés feront face à de nouveaux challenges dans la Definitive Edition de Outward via de nouvelles rencontres uniques dans les donjons, de nouveaux scénarios de défaites et de nouvelles maladies.
Les joueurs peuvent aussi s’attendre à plusieurs mises à jour dans le but d’améliorer leur aventure à travers Aurai. Par exemple, ils auront la possibilité d’accéder à leur réserve en visitant le monde d’un ami, l’enchantement sera moins exigeant et il y aura des ateliers totems dans chaque région.
Le craft sera aussi plus accessible et rendra le monde d’Outward plus cohérent, les risques de corruption (qui étaient jusqu’alors exclusifs à un DLC) se répandront à travers tout le jeu. Il y aura bien sûr beaucoup d’autres changements et défis afin d’offrir aux joueurs la meilleure expérience possible sur Outward: Definitive Edition.
Ceux possédant déjà le jeu de base ainsi que le DLC Les frères de feu obtiendront gratuitement la Definitive Edition. Pour les nouveaux arrivants n’ayant jamais mis les pieds dans le monde d’Aurai, c’est maintenant le moment idéal pour en explorer les terres ! Lassez vos bottes, attrapez votre sac à dos et partez à l’aventure !

About Prime Matter
Headquartered in Munich, Germany, Prime Matter the premium gaming label dedicated to delivering a range of diverse and immersive games from amazing gaming development talent all around the globe.
Working across projects of all styles, scopes and sizes, single-player, co-op to live ops, from producing to publishing, from ambitious teams taking their first step that need full support without compromising their dream to larger established successful studios searching that next step in the global market and building of brands.
Prime Matter looks to lead through creativity, expression and passion, with games that will grip and enchant with enthralling story-telling, winning an audience with its incredible moments and larger-than-life experiences. Prime Matter is a proud member of the Koch Media Group.
The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing, marketing and distribution activities extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner.

The Koch Media Group runs a multi-label strategy, with fully owned publishing units, such as Deep Silver, Prime Matter, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt; publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally - as a global publishing partner - Koch Media has formed long-term multinational publishing collaborations with numerous game publishers including; Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, Focus Multimedia, Giants Software, Koei Tecmo, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, THQ Nordic, Tripwire, Warner Bros and many others.

With its parent company in Höfen / Austria - and the HQ in Munich / Germany - Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns 10 game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) , Digixart (Montpellier / France), Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów  / Poland), Free Radical Design (Nottingham / UK) and Vertigo Games (Rotterdam / the Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films; a leading European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns leading video game merchandise companies Gaya Entertainment (Munich / Germany) and DPI Merchandising (Denver, Roseburg / USA) and a Quality Assurance Facility in Olomouc / Czech Republic.