04/09/2020

SECRET FILES 3 EST DÉSORMAIS DISPONIBLE SUR
NINTENDO SWITCH™ !

Secret Files 3 est le sixième jeu de cette série d’aventure signée Animation Arts à sortir sur Nintendo Switch™ via le Nintendo eShop.

La fougueuse Nina attend avec impatience son mariage avec son fiancé Max Gruber quand le SWAT surgit soudainement dans leur appartement et la kidnappe. Les autorités n’ont aucune connaissance de cette opération, alors qui en est responsable ?

Tandis qu’elle recherche Max, Nina continue de croiser le nombre Pi sur sa route. Elle découvre un ancien secret qui la mènera sur les traces d’Archimède à Leonard De Vinci, pour finir au CERN en Suisse. Nina retrouvera-t-elle Max là-bas ? Les joueurs devront résoudre de nombreuses énigmes afin d’avancer dans cette histoire criminelle. Avec quatre fins possibles, il vous incombera de faire en sorte que Max et Nina vivent heureux jusqu’à la fin des temps, ou pas…

A propos de Secret Files 3 :

Secret Files 3, ce jeu d’aventure en Point & Click signé Animation Arts propose une intrigue passionnante et une grande variété de lieux. Ce nouvel opus suit la tradition de ses prédécesseurs Secret Files: Tunguska et Secret Files 2, combinant une histoire prenante avec un gameplay divertissant et des énigmes de logique. Ce troisième volet est soutenu par une équipe d’auteurs expérimentés des films NEOS, qui ont déjà travaillé sur des productions télévisuelles et cinématographiques et sont maintenant en charge du développement de l’intrigue et des personnages. Le Bavarois FilmFernsehFonds a parrainé cette coopération dans le cadre de son programme de soutien aux jeux.

Über Deep Silver
Deep Silver
Deep Silver develops and distributes interactive games for all platforms. The Deep Silver label means to captivate all gamers who have a passion for thrilling gameplay in exciting game worlds. Deep Silver works with its partners to achieve a maximum of success while maintaining the highest possible quality, always focusing on what the customer desires.

Deep Silver has published more than 200 games since 2003, including own brands like the critically acclaimed zombie action franchise Dead Island, action role-playing games from the Sacred world, successful adventures such as the Secret Files series and the role-playing realms of Risen. Upcoming highlights from Deep Silver include the next title in the Saints Row franchise, Sacred 3, Dead Island Riptide and Metro Last Light. Deep Silver also owns the development studio Volition based in Champaign, IL, USA. For more information please visit www.deepsilver.com

Koch Media
Koch Media is a leading producer and distributor of digital entertainment products (software, games and films). The company's own publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe and the USA. The Koch Media group has more than 18 years of experience in the digital media distribution business, and has risen to become the number one distributor in Europe. It has also formed strategic alliances with numerous games and software publishers: Bethesda, Capcom, Kaspersky Labs, NC SOFT, Sega, Square Enix and Tecmo-Koei, etc. in various European countries. With Headquarters in Planegg near Munich/Germany, Koch Media owns branches in Germany, England, France, Austria, Switzerland, Italy, Spain, the Nordic regions, Benelux and the USA. www.kochmedia.com

Koch Media is a global developer, publisher and distributor of computer and videogames, gaming hardware and merchandise.

The company's publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America and Australia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading games publishing partner. Koch Media runs a multi-label strategy with fully owned content providers, including the labels Deep Silver, Milestone and Ravenscourt which publish games for consoles and PC across all physical and digital channels.

Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, NC Soft, Sega, Square Enix, Warner and many others. With its parent company in Höfen, Austria and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia and the United States.

The Koch Media group owns six game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy) and Voxler (Paris / France). Additionally Koch Media collaborates with numerous independent development studios around the world.

Koch Media also owns Gaya Entertainment, a leading games merchandise company in Langenfeld, Germany and the Quality Assurance Facility in Olomuc, Czech Republic. Furthermore, with Koch Films the Koch Media Group runs an established film business. Koch Films is a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor.