UN TOUT NOUVEAU DLC POUR OUTWARD :  LES TROIS FRÈRES !

Le temps de la reconstruction est arrivé !

Deep Silver et Nine Dots Studio sont heureux d’annoncer un second DLC, nommé “Les trois frères” pour leur RPG Outward.

Les portes s’ouvrent et le chemin mène vers “Caldera”, une toute nouvelle région du royaume d’Aurai qui propose de nombreuses aventures, dangers et secrets à découvrir !

Jouez un rôle important dans l’histoire d’Aurai et joignez-vous aux efforts de reconstruction de l’ancien camp de réfugiés de Sirocco. Offrez ainsi à la population un tout nouvel endroit où ils pourront se sentir à nouveau chez eux, un nouveau Sirocco. Avec de nouvelles quêtes, capacités, armes, recettes et animaux, le DLC Les trois frères promet une tonne de nouveau contenu pour les aventuriers intrépides.

• Mécaniques de construction de ville : Reconstruction de Sirocco
Aidez la population à survivre dans ce monde impitoyable ! Grâce aux nouvelles mécaniques de construction de ville, vous participez à la reconstruction du camp de réfugiés dans le nouveau Sirocco.
  • Nouvelle zone : Caldera
    Aurai s’étend et Caldera n’est pas seulement un nouveau territoire. Les aventuriers vont pouvoir explorer de nouveaux donjons et suivre de nouvelles quêtes !
  • Nouvelles capacités, nouvelles armes et bien plus encore

Un nouvel arbre de compétences ainsi que de nombreuses possibilités d’enchanter vos armes seront disponibles, vous permettant ainsi d’être plus créatif dans votre combat pour survivre ! Forgez votre propre style de combat unique !

Rallumez votre lanterne et préparez-vous pour de nouvelles aventure dès décembre 2020 sur PC. Le DLC sera également disponible sur consoles plus tard, en 2021.

Über Deep Silver
Deep Silver
Deep Silver develops and distributes interactive games for all platforms. The Deep Silver label means to captivate all gamers who have a passion for thrilling gameplay in exciting game worlds. Deep Silver works with its partners to achieve a maximum of success while maintaining the highest possible quality, always focusing on what the customer desires.

Deep Silver has published more than 200 games since 2003, including own brands like the critically acclaimed zombie action franchise Dead Island, action role-playing games from the Sacred world, successful adventures such as the Secret Files series and the role-playing realms of Risen. Upcoming highlights from Deep Silver include the next title in the Saints Row franchise, Sacred 3, Dead Island Riptide and Metro Last Light. Deep Silver also owns the development studio Volition based in Champaign, IL, USA. For more information please visit www.deepsilver.com

Koch Media
Koch Media is a leading producer and distributor of digital entertainment products (software, games and films). The company's own publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe and the USA. The Koch Media group has more than 18 years of experience in the digital media distribution business, and has risen to become the number one distributor in Europe. It has also formed strategic alliances with numerous games and software publishers: Bethesda, Capcom, Kaspersky Labs, NC SOFT, Sega, Square Enix and Tecmo-Koei, etc. in various European countries. With Headquarters in Planegg near Munich/Germany, Koch Media owns branches in Germany, England, France, Austria, Switzerland, Italy, Spain, the Nordic regions, Benelux and the USA. www.kochmedia.com

Koch Media is a global developer, publisher and distributor of computer and videogames, gaming hardware and merchandise.

The company's publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America and Australia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading games publishing partner. Koch Media runs a multi-label strategy with fully owned content providers, including the labels Deep Silver, Milestone and Ravenscourt which publish games for consoles and PC across all physical and digital channels.

Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, NC Soft, Sega, Square Enix, Warner and many others. With its parent company in Höfen, Austria and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia and the United States.

The Koch Media group owns six game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy) and Voxler (Paris / France). Additionally Koch Media collaborates with numerous independent development studios around the world.

Koch Media also owns Gaya Entertainment, a leading games merchandise company in Langenfeld, Germany and the Quality Assurance Facility in Olomuc, Czech Republic. Furthermore, with Koch Films the Koch Media Group runs an established film business. Koch Films is a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor.