GreedFall: Gold Edition is vanaf vandaag verkrijgbaar met nieuwe launch trailer

GreedFall: Gold Edition, de enige manier om deze geliefde fantasy adventure RPG van Spiders Studio en Focus Home Interactive te beleven is nu verkrijgbaar, met tot 4K UHD, snelle laadtijden en verbeterde prestaties op PlayStation 5 en Xbox Series X|S! De Gold Edition komt met de basisgame en nieuwe uitbreiding: De De Vespe Conspiracy. Deze uitbreiding bevat nieuwe vijanden, uitrusting en een script met een twist dat verder gaat op het veelgeprezen GreedFall verhaal. Bekijk de nieuwe trailer en duik in GreedFall’s meest complete editie ooit!

Het geliefde RPG avontuur krijgt een gloednieuwe uitbreiding!

De De Vespe Conspiracy gaat verder op GreedFall’s geliefde verhaal en wereld, en nodigt je uit om een voorheen onverkende regio van Teer Fradee te betreden en een gloednieuwe intrige aan te gaan. Navigeer je door een web van leugens, manipulatie en geheimen, terwijl je een schandelijke samenzwering ontrafelt die de krachtsverhoudingen bedreigt. Ontdek een onbekende regio van het eiland, vecht met vreemde nieuwe beesten en confronteer een nieuwe schurkachtige factie in je jacht naar de waarheid.
GreedFall is nu verkrijgbaar op PlayStation 5 en Xbox Series X|S! Smeed je eigen lot en geniet van 4K resolutie, flink verbeterde visuals, snel laden en 60 FPS in performance mode, met gratis migratie en save files overdracht voor PS4 en Xbox One bezitters van de game.

GreedFall: Gold Edition en de De Vespe Conspiracy expansie zijn nu verkrijgbaar op PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One en PC. Ga voor meer informatie naar de officiële website.

Focus Home Interactive
Focus Home Interactive is a French publisher based in Paris, France. Known for the quality, diversity and originality of its catalogue, Focus has published and distributed original titles that have become benchmark titles worldwide, available both in store and for download across the world. Focus publishes games on all major platforms, consoles and PC. The publisher's catalogue will get even richer the coming months with eagerly awaited games such as Blood Bowl 2, Divinity Original Sin (consoles), Vampyr, Space Hulk: Deathwing, Act of Aggression, Battlefleet Gothic: Armada, The Technomancer, Farming Simulator, Mordheim: City of the Damned, and more.
More information about the company at: http://www.focus-home.com

The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, CI Games, Giants Software, Kalypso, Koei Tecmo, Konami, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, Tripwire, Warner Bros, and many others.

With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns nine game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) , Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów  / Poland), Free Radical Design (Nottingham / UK) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a leading European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.