Media Alert

Koch Media, Survios en MGM bundelen krachten voor Big Rumble Boxing: Creed Champions

Koch Media, een leidende wereldwijde publishing-partner, Survios, een Amerikaanse cross reality game-ontwikkelaar en software-uitgever, en het leidende entertainmentbedrijf Metro Goldwyn Mayer Studios (MGM) maken vandaag bekend dat ze samenwerken voor de fysieke uitgave van het komende boksspel Big Rumble Boxing: Creed Champions, dat in 2021 zal verschijnen voor NSW®, PS4®, XBOX One® en Steam®. De game is gebaseerd op de films in de Rocky- en Creed-franchise van MGM.

In Big Rumble Boxing: Creed Champions stappen spelers in de ring om te trainen, vechten en winnen als de legendes, zoals Adonis Creed en Rocky Balboa, in een beukende arcade-bokservaring die speelt in de beroemdste boksfilmfranchise ooit. Stijg in de klassementen van de intense arcade-mode, verbeter je vaardigheden in klassieke Rocky-trainingmontages, en vecht tegen vrienden in de lokale multiplayer.

"We zijn zeer verheugd om met Big Rumble Boxing: Creed Champions een nieuwe retailpublicatiesamenwerking met Koch Media aan te gaan voor onze eerste traditionele game-ervaring,” aldus Seth Gerson, Chief Executive Officer van Survios. "De expertise van Koch Media om geweldige games naar de  detailhandel te brengen komt goed van pas bij onze missie om cross-reality-games naar meer console- en pc-spelers over de hele wereld te brengen. Daardoor zijn ze een perfecte partner voor Survios en iconische filmfranchises als Rocky en Creed."

Stephan Schmidt, Director Global Partner Publishing zegt: ““Bij Koch Media zijn we verheugd om samen te werken met een partner als Survios en hen met onze publishing-kantoren te helpen een wereldwijd publiek te bereiken. Onze wereldwijde en lokale teams zullen nauw samenwerken om alle marketing- en publicatie-inspanningen te ondersteunen. Het is altijd weer iets speciaals om te kunnen werken met beroemde licenties, zoals met Rocky en Creed duidelijk het geval is. "

Robert Marick, Executive Vice President, MGM Global Consumer Products & Experiences, zegt: “We bundelen met veel plezier onze krachten met Koch Media en Survios om de Big Rumble Boxing: Creed Champions-game naar consoles en pc te brengen. Fans van de Rocky- en Creed-films kunnen in dit spectaculaire boksspel zelf in de ring springen en voor de kampioenstitel gaan.”

Rocky en Creed werden wereldwijde fenomenen dankzij hun boodschap om altijd door te zetten, zelfs als de kansen tegen je zijn. De Rocky- en Creed-films van MGM zijn geproduceerd door Chartoff Winkler Productions en wereldwijd goed voor meer dan 1,3 miljard dollar aan kassaverkopen, drie Academy Awards en tien Academy Award-nominaties. Terwijl de eerste Rocky-film later dit jaar zijn 45e verjaardag viert, blijft de franchise wereldwijd populair en nieuwe generaties fans inspireren.

Ga voor meer informatie over Big Rumble Boxing: Creed Champions naar BigRumbleBoxing.com en volg Survios op Twitter, Facebook, Instagram, YouTube en Discord.

Survios is a leading game development studio creating extraordinary interactive experiences with an emphasis on the future of reality-based entertainment. Since 2013, the studio has produced and published premium virtual reality experiences across popular licensed worlds and within its own critically acclaimed original properties. With immersion embedded in its DNA, the company is positioning itself at the epoch of the next generation platform revolution to develop Cross Reality interactions as the gaming, social media, and entertainment industries fix their eyes on the evolution of the metaverse.
For more information, visit www.survios.com
The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, CI Games, Giants Software, Kalypso, Koei Tecmo, Konami, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, Tripwire, Warner Bros, and many others.

With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns nine game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) , Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów  / Poland), Free Radical Design (Nottingham / UK) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a leading European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.

Jouw downloads

Totale downloadgrootte: