De Phantom Thieves komen weer in actie!

Persona 5 Strikers verschijnt op 23 februari voor PlayStation 4, Nintendo Switch en Steam

Pre-orderen mogelijk vanaf aanstaande donderdag, 10 december

Persona 5 Strikers komt op 23 februari naar PlayStation®4, Nintendo Switch™ en Steam®! Digitale en fysieke pre-orders voor alle platformen komen beschikbaar op 10 december.

Persona 5 Strikers neemt spelers mee op een epische roadtrip met de Phantom Thieves, die tegen de corruptie strijden in verschillende Japanse steden. Een zomervakantie met goede vrienden verloopt anders dan gepland wanneer een verwrongen realiteit opduikt. Onthul de waarheid en bevrijd de harten van de mensen die gevangen zitten in het centrum van de crisis!

Nieuw verhaal en nieuwe sights - Persona 5 Strikers biedt een diepgaande verhalende campaign en spectaculaire gevechten voor een echte Persona-ervaring. Bezoek 6 verschillende Japanse steden, bereid heerlijke regionale gerechten en bied mensen in nood een helpende hand. Ga vervolgens de strijd aan met de Shadows in de Metaverse-kerkers om de bron van corruptie bloot te leggen. Zowel nieuwkomers als fans van de serie zullen smullen van het meeslepende verhaal!

Vecht met stijl – Bestrijd je vijanden met een hybride gevechtssysteem dat explosieve actie mengt met gepauzeerde fases waarin je je volgende strategische zet kunt plannen. Lok je vijanden in een hinderlaag, raak hun elementaire zwaktes om ze tegen de grond te werken, en deel de genadeklap uit met een All-Out Attack!

Benut alle mogelijkheden van de Phantom Thieves –  Je kunt met alle Phantom Thieves spelen, dus maak handig gebruik van de specifieke skills van elk personage en hun oproepbare Personas voor soepele, elegante gevechten! Versterk hun vaardigheden en mogelijkheden naar eigen voorkeur om in je eigen stijl te vechten. Elk personage heeft een eigen, uniek arsenaal verreikende, flitsende spreuken en magie om grote groepen vijanden mee te verslaan. Zou je wel eens willen vechten als een gigantische kattenbus? Dat is Persona 5 Strikers echt iets voor jou!

Direkter Link zum SEGA-Presseserver: www.sega-press.com

SEGA Europe Ltd. Gehört zur japanischen SEGA Corporation, einem der weltweit größten Anbieter interaktiver Unterhaltung für den Heim- und Spielhallenbereich. SEGA entwickelt und vertreibt interaktive Unterhaltungs-Software für eine Vielzahl von Plattformen, darunter PC, Handhelds und Spielkonsolen von Nintendo, Microsoft und Sony Computer Entertainment. Weitere Informationen befinden sich auf der Website von SEGA Europe Ltd. unter: www.sega-europe.com

The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt which publish games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Bethesda, Capcom, Codemasters, Konami, Koei Tecmo, Sega, Square Enix, Warner Bros and many others. With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns seven game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.

Jouw downloads

Totale downloadgrootte: