Media Alert

Surviving the Aftermath heeft Vroegtijdige toegang overleefd, nu verkrijgbaar voor PlayStation 4 en Xbox One

Paradox Interactive kondigt Expansion Pass aan met drie DLC-pakketten voor Surviving the Aftermath

Surviving the Aftermath heeft Vroegtijdige toegang verlaten en is nu verkrijgbaar voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. De Nintendo Switch versie zal op 18 januari 2022 verschijnen. Daarnaast heeft Paradox aangekondigd dat ze na de lancering nog meer content naar Surviving the Aftermath brengen via drie uitbreidingspakketten voor deze postapocalyptische koloniebouwgame. Wie het allemaal wil beleven kan de Surviving the Aftermath Expansion Pass aanschaffen op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Bekijk hier de launch trailer van Surviving the Aftermath’s 1.0: https://youtu.be/pmJCtf893Fw

Na het einde van de wereld kun jij een kolonie bouwen om de beschaving te herstellen. Verken, handel, ontwikkel en breid uit in een nieuwe wereld vol gevaren en beloningen. Als de onverschrokken kolonieleider moet je moeilijke beslissingen nemen om je kolonisten naar een nieuwe, florerende toekomst te leiden. Tegelijk met Surviving the Aftermath wordt ook de Endgame-update gelanceerd, zodat spelers de geheimen kunnen ontdekken achter het einde van de wereld en zich kunnen voorbereiden om een volgende Apocalyps te overleven.

“Toen we Surviving the Aftermath in Vroegtijdige toegang lanceerden, zeiden we dat we met onze community zouden samenwerken om nieuwe content toe te voegen en de game op PlayStation 4 zouden lanceren. De wereld is sindsdien drastisch veranderd, maar we hebben woord gehouden en zijn zelfs verder gegaan dan we beloofd hadden,” zegt Lasse Liljedahl, game director voor Surviving the Aftermath bij Iceflake Studios, "Tijdens Vroegtijdige Toegang hebben we 20 contentupdates uitgebracht voor Surviving the Aftermath, die allemaal waren gebaseerd op de feedback van spelers. Daarnaast hebben we de Nintendo Switch toegevoegd aan de systemen waarop we de game uitbrengen. Dit was een enorme onderneming in ongekende tijden, maar zoals we in de studio zeggen: 'het einde van Vroegtijdige toegang is slechts het begin'. We hebben plannen om nog veel meer content voor Surviving the Aftermath te maken, zodat je nog jaren van het einde van de wereld kunt genieten!”

Surviving the Aftermath debuteerde in Vroegtijdige toegang tijdens PDX CON in oktober 2019, en verscheen oktober 2020 in Vroegtijdige toegang op Steam. Tijdens de Vroegtijdige toegang-periode hebben Iceflake en Paradox de feedback van spelers verwerkt in 20 grote content-updates. Deze updates zorgden voor uitbreiding van de Map- en Colony-systemen, verbeterden de gevechten, en voegden endgame-content toe die licht werpt op de oorsprong van de Apocalyps.

Ga voor meer informatie over Surviving the Aftermath, Paradox en Iceflake naar www.survivingtheaftermath.com.

Paradox Interactive
Since 1999, Paradox Interactive has been a leading global publisher of PC-based strategy games. World-renowned for its strategy catalog, the company holds a particularly strong presence in the United States and Europe.
Its steadily-growing portfolio includes firmly established PC franchises such as the critically acclaimed Europa Universalis, Crusader Kings, Victoria and the Hearts of Iron series created by Paradox Development Studio.

For more information, please visit www.paradoxplaza.com , join our forum at http://forum.paradoxplaza.com and follow us at www.facebook.com/ParadoxInteractive and
www.twitter.com/pdxinteractive
Our offices are located in New York, USA and Stockholm, Sweden. We work with renowned distributors world wide and are present on all major digital download portals. We share a passion for gaming and gamers and our goal is to provide deep and challenging games with hours of gameplay to our growing 500,000 + member community .
The Koch Media Group is a global developer, publisher and distributor of video games, VR games, gaming hardware and merchandise.

The group’s publishing activities, marketing and distribution extend throughout Europe, America, Australia and Asia. Koch Media has more than 25 years of experience in the digital media business and has risen to become a leading global publishing partner. The Koch Media Group runs a multi-label strategy with fully owned publishing units such as Prime Matter, Deep Silver, Milestone, Vertigo Games and Ravenscourt, publishing games for consoles, PC and VR platforms across all physical and digital channels.

Additionally, as global publishing partner Koch Media has formed long-term multi-national publishing collaborations with numerous game publishers including Activision Blizzard, Bethesda, Capcom, CI Games, Giants Software, Kalypso, Koei Tecmo, Konami, Paradox, Sega, SNK, Square Enix, Techland, Tripwire, Warner Bros, and many others.

With its parent company in Höfen, Austria, and the Publishing HQ in Munich, Germany, Koch Media owns local publishing companies in Germany, UK, France, Spain, Italy, Sweden, the Netherlands, Austria, Switzerland, Poland, Australia, the United States as well as Japan and Hong Kong.

The Koch Media Group owns nine game development studios: Deep Silver Volition (Champaign, IL / USA), Deep Silver Dambuster Studios (Nottingham / UK), Deep Silver Fishlabs (Hamburg / Germany), Warhorse Studios (Prague / Czech Republic), Milestone (Milan / Italy), Voxler (Paris / France) , Flying Wild Hog (Warsaw, Kraków, Rzeszów  / Poland), Free Radical Design (Nottingham / UK) and Vertigo Games (Rotterdam /The Netherlands). Additionally, the Koch Media Group collaborates with numerous independent development studios around the world.

Part of the Koch Media Group is also Koch Films, a leading European independent film distributor with business primarily in Germany, Switzerland, Austria and Italy as a cinema, TV, online and Home Entertainment distributor. The Koch Media Group also owns Gaya Entertainment, a leading video game merchandise company in Munich, Germany, and the Quality Assurance Facility in Olomouc, Czech Republic.